Het Telefonisch maken van Afspraken
Koedam & Koedam is gespecialiseerd in de professionalisering van verkoopprocessen binnen Business to Business markten in diverse sectoren.
Koedam & Koedam stelt de structurele verbetering van uw verkoopresultaten centraal.
Dit doel wordt door Koedam & Koedam bereikt op basis van het trainen in onderscheidend persoonlijk vertrouwen en dus gunning in samenhang met een krachtige op het succesvol telefonisch maken van afspraken gerichte gespreksvaardigheid.
Koedam & Koedam voorziet in het trainen van het telefonisch maken van afspraken waarbij aan de hand van actuele cases periodiek en in kleine groepen de trainingstoepassing en als gevolg daarvan de totstandkoming van de afspraak wordt bewerkstelligt.
Training in Vraagstellingsprocessen
Toepassing van de principes van Commerciële Attitude door training in de vraagstelling waaruit:
- Oprechte interesse in de persoon blijkt
- Oprechte interesse in de problematiek van de klant blijkt.
- Oprechte interesse in de gevolgen van de problematiek blijkt
- Oprechte overtuiging dat uw afspraak bijdraagt tot de oplossing van de problematiek van prospect of klant
Resultaat:
- Vertrouwen
- Een helder inzicht in de problematiek van de klant.
Gevolg: Hoge slagingskans door een 100% afstemming van de oplossingsgerichte afspraak op de persoonlijke- en bedrijfsmatige situatie en problematiek van de klant.