Commercial Attitude (Sales Support)
Aan de hand van actuele Sales Cases wordt getraind in de opheffing van aanwezige gevoelsmatig natuurlijke blokkades die vertrouwensrelaties in de weg staan.
Resultaat:
- Bewustwording van de kracht van de eigen persoonlijkheid, naast de kracht van het bedrijf c.q. het merk.
- Relatiekwaliteit onafhankelijk van de persoonlijkheid en het karakter van de ander.
- Relatiegerichtheid en dienstbaarheid i.p.v. orderafhankelijkheid.
- Gedrag op basis van respect i.p.v. aangepast, ongemeend gedrag.
- Excuses gedrag omgezet in gedrag dat staat voor invloed
- Definitieve afrekening met vooroordelen en typologieën.
- Invloed op vertrouwensrelaties en dus het gunningsproces met alle beslissers.
Gevolg: Persoonlijke gunning
Succesvolle bijdrage aan het Commerciële Proces
- De relatie tussen de veranderde commerciële attitude en het commerciële proces
- Toetsing van persoonlijke overtuigingskracht
- Inzicht in het overtuigings- en onderhandelingsproces
- Introductie van het begrip Hoofdkoopmotief (HKM )
- Toepassing Hoofdkoopmotief binnen het overtuigingsproces
- Toepassing Hoofdkoopmotief m.b.t. tegenwerpingen en conflicthantering
- Praktijktoepassingen