Commerciële Attitude, training in Vertrouwensrelaties

Aan de hand van actuele praktijksituaties wordt getraind met behoud van de eigen identiteit, en de kracht van de Ambulante Ondernemer.

Resultaat:

  • Bewustwording van de kracht van het bedrijf en de eigen persoonlijkheid.
  • Relatiekwaliteit onafhankelijk van de persoonlijkheid en het karakter van de ander.
  • Relatiegerichtheid en dienstbaarheid i.p.v. omzetafhankelijkheid.
  • Gedrag op basis van respect i.p.v. aangepast, ongemeend gedrag.
  • Van afhankelijkheid naar commerciële invloed.
  • Definitieve afrekening met vooroordelen en typologieën.
  • Invloed op vertrouwensrelaties en dus het gunningsproces met alle klanten.

Gevolg: Persoonlijke gunning

Verkoopprocesbeheersing, training in Overtuigingskracht

De volgende onderdelen worden aan de hand van actuele praktijksituaties geanalyseerd, gecorrigeerd en getraind:

  • Overtuigend gebruik van de juiste verkoopargumenten.
  • Verkoopprocesbeheersing.
  • Vragen om de omzet.

Resultaat:

  • Inhoudelijk en commercieel krachtig neerzetten van Ambulante Ondernemer.
  • Effectieve omgang met te vroege en impulsieve bezwaren.
  • Het elimineren van “prijs“ discussies versus de toegevoegde waarde.
  • Effectieve omgang met stiltes in het verkoopgesprek op de markt.
  • Achterhaling van het allerbelangrijkste koopargument van de klant.
  • Enthousiasme, instemming en ja-stemming.
  • Orderafronding

Gevolg: aanzienlijk hogere conversie tussen gesprekken en omzet.

Neem contact met ons op!

Training en advies om organisaties (op commercieel gebied) beter te laten presteren!