Commerciële Attitude, training in Vertrouwensrelaties
Aan de hand van actuele praktijksituaties wordt getraind met behoud van de eigen identiteit, en de kracht van de Ambulante Ondernemer.
Resultaat:
- Bewustwording van de kracht van het bedrijf en de eigen persoonlijkheid.
- Relatiekwaliteit onafhankelijk van de persoonlijkheid en het karakter van de ander.
- Relatiegerichtheid en dienstbaarheid i.p.v. omzetafhankelijkheid.
- Gedrag op basis van respect i.p.v. aangepast, ongemeend gedrag.
- Van afhankelijkheid naar commerciële invloed.
- Definitieve afrekening met vooroordelen en typologieën.
- Invloed op vertrouwensrelaties en dus het gunningsproces met alle klanten.
Gevolg: Persoonlijke gunning
Verkoopprocesbeheersing, training in Overtuigingskracht
De volgende onderdelen worden aan de hand van actuele praktijksituaties geanalyseerd, gecorrigeerd en getraind:
- Overtuigend gebruik van de juiste verkoopargumenten.
- Verkoopprocesbeheersing.
- Vragen om de omzet.
Resultaat:
- Inhoudelijk en commercieel krachtig neerzetten van Ambulante Ondernemer.
- Effectieve omgang met te vroege en impulsieve bezwaren.
- Het elimineren van “prijs“ discussies versus de toegevoegde waarde.
- Effectieve omgang met stiltes in het verkoopgesprek op de markt.
- Achterhaling van het allerbelangrijkste koopargument van de klant.
- Enthousiasme, instemming en ja-stemming.
- Orderafronding
Gevolg: aanzienlijk hogere conversie tussen gesprekken en omzet.